Sivut

tiistai 2. huhtikuuta 2013

Tulipas siinä liikuntaa kerrakseen...

Onko mun housut venyneet? Käykö joku öisin venyttämässä niitä huvikseen? Eihän mulla kohta ole taaskaan housuja, jotka olisivat täysin istuvat. Prkl.
Joko ne on oikeasti venyneet, tai sitten mulla reidet ja takamus pienenevät entisestään. Miksei mun päähän vaan mahdu, että ehkä se on siitä että mä pienenen? Muttakun miten se on mahdollista, että noin nopeasti kahta kokoa pienemmät housut jäävät mulle liian isoiksi? 

Aamulla pakkasta. Kuitenkaan en missään vaiheessa ajatellut, etten tekisi sitä. Tamineet päälle vaan ja pyörän selkään. Takapuoli huusi heti hallelujaa kun satulalle istuin, mutta siitä se vetreytyi hienosti ensimmäisen kilometrin jälkeen. Kylmä oli kyllä. Vähän vauhtia ja hieman tuulikin vielä, siitä on hyvä pyöräilyilma tehty. Jäätymisen selätti hetken päästä hienoinen hikoilu, kun meikäläinen sotkee menemään. Tunnin matka kesti, johon varasin 1h15min. Ihan senkin vuoksi, että osan matkasta jouduin taluttamaan pyörää, koska kanttini ei yksinkertaisesti kestä ajaa ilman talvirenkaita liukkaalla jääosuudella, joita vielä pari on matkan varrella. Isot jyrkät mäet tosin selätin ilman taluttelua! 

Tänään siis on tullut treeniä... Sykemittarikin sanoo, että menomatka oli "Kova- ja keskitehoinen harjoitus" ("Hyvä vauhti! Kehitit kykyäsi harjoitella kovalla intensiteetillä pidempiä aikoja. Tämä harjoitus myös kehitti aerobista kuntoasi ja lihaskestävyyttäsi."), keskisykkeenä 157 ja kaloreja kului 655kcal. Paluumatka oli "Kovatehoinen harjoitus" ("Mahtava vauhti pitkälle harjoitukselle! Kehitit aerobista kuntoasi ja kykyäsi harjoitella kovalla intensiteetillä pidempiä aikoja. Tämä harjoitus kehitti myös väsymyksensietokykyäsi.), keskisyke 165, ja kaloreja kului 793kcal. 1448 kaloria kului vain tämän päivän aikana!

Tämä tyttö on nyt ansainnut päiväunet ja rennon illanvieton sukkapuikkojen ja Gilmoren tyttöjen parissa...

2 kommenttia:

  1. Wautsi onpas sulla mukava blogi! Tähän jäi heti koukkuun :)
    Susta pitäis kyllä kaikkien ottaa mallia ton liikunnan suhteen. Tuli ihan ikävä pyöräilyä ku viimesen vuoden oon lykänny vaan vaunuja ja kiskonu koiraa!
    Jäänpäs seurailemaan sun edistymistä ja tsemppaamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hitsiläinen, kiitoksia! :) Kiva, että joku jaksaa lueskella näitä mun höpinöitä! ;)
      Ihanaa :)

      Poista

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)