Sivut

perjantai 26. huhtikuuta 2013

No jopas nyt...

En tajua sitä, miten mulla on lähes jokaisen haastattelun kanssa käynyt niin, että työhaastattelusta mut on päädytty suoraan palkkaamaan. Yks ja ainoa paikka mihin hain aikoinaan, antoi mun odotella parisen viikkoa vastausta, joka oli myönteinen. Oon kuitenkin 2004 vuodesta lähtien tehnyt töitä joka vuosi jonkin verran, ja tänään mulle siitä sanottiinkin, että harvalla mun ikäisellä on noin paljon työkokemusta kertynyt ja vieläpä eri aloilta - näkee kuulemma, että en vieroksu työntekoa oli sitten kyse toimistotöistä taikka siivoamisesta lapsen- ja eläintenhoitoon...

Voittekin arvata - kävikin sitten niin, että haastattelun päätteeksi mulle lätkittiin tuntilistat ja ajopäiväkirjat ja muut nokan eteen, ja sovittiin perehdytysvuoro puolentoista viikon päähän. Ei paskempi juttu siis... Tuleva työnantaja kehui melkoisesti juuri työkokemukseni määrää ja valmistautumistani tapaamiseen - mukanani kuitenkin oli kaikki työtodistukset ja koulutodistukset eilen saatuun opintosuoritusotteeseen asti, plussana vielä harjoittelujen arvostelupaperit sekä CV. Not bad.

Mun paino on heitellyt ihan mielettömästi tällä viikolla. Odotan kauhulla huomista. Oon syönyt oikein ja liikkunut aika hyvin, vielä kun laskee mukaan viikonlopun 1,5h treenit. Nyt kun se vain näkyisi vaa'allakin eikä vain löystyvinä housuina. Eräs ystäväni nimittäin kommentoi asiaa näin; "en tajua miten sulla on lähtenyt kolme vaatekokoa jo vaikka paino on laskenut noin vähän". Noin vähän?? En kuitenkaan liiaksi asti pahoittanut mieltäni, mutta myönnän - itsekin olen ihmetellyt moista...

6 kommenttia:

  1. Sullahan on käynyt hyvä homma töiden suhteen :) Onnea taas uudesta työstä!

    VastaaPoista
  2. Taitaapi olla niin että painoa pudonnu "vähän" koska rasvaa palaa ja lihasmassa kasvaa, lihas painaa enemmän kuin läski ;) tykkään lukee sun höpöttelyjä ja saan motivaatiota omaan painon pudotukseen ja liikuntaan. Tsemppiä jatkoon!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Se voi olla selitystä, koska selkee kiinteytyminen kuitenkin on ollut nähtävissä. Kohta taas laittelen uusia kuvia, kun on nyt alkanut kunnon arki taas ja muutosliike parempaan :)

      Nautinnollisia lukuhetkiä ;)

      Poista

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)