Sivut

torstai 11. huhtikuuta 2013

Migreeni!!

Hyvin hyvin hyvin kipeä pää. Sen takia kirjoitankin lyhykäisesti.
Aamuisin (kyllä, myös tänään) olen tehnyt 30min hölkkälenkin ja käyttänyt koirat 15min kävelyllä aamulla sekä illalla. Syömiset on pysyneet ruodussa! Mitä nyt sitten H:n vanhemmat toivat tuliaisia pohjoisesta; suklaata, vaahtokarkkeja ja jotain epämääräisen näköisiä kissan ja koiran muotoisia sokerikökkäreitä.
 ---> Kaappiin piiloon siis! (ja siis kyllä - he tietävät mun projektista! H:lle toivat sokeritonta energiajuomaa ja mulle karkkia... En kyllä koske noihin energiajuomiin, se on vissi se! Nimittäin: 4kk ilman energiajuomaa! se on mulle jo iso saavutus.)

Tänään (mun onneksi) koulussa oli vain kaksi tuntia aamulla, ja olenkin saanut levätä päivän. Päänsärky ei helpottanut särkylääkkeillä, joten tämäpä tästä puuttui, rva migreeni tuli ilostuttamaan minun (ja H:n) päivää. Ja tietty H on värkännyt autonsa tai tietokoneensa kanssa koko päivän töistä päästyään, joten musta tuli paras kaveri hämärän huoneen, sohvan, peittojen sekä pehmeiden tyynyjen ja gilmoren tyttöjen kanssa.

4 kommenttia:

  1. Niin julmaa tuoda karkkia jos tietää että laihduttaa :( Tai siis, hyväähän ne varmasti tarkotti, mutta tunnen sun tuskan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyväähän ne tarkotti, eikä varmaan oikeen keksineet muutakaan - mulle kun ei oo kovin helppo ostaa mitään :D Ja voinee olla, että aika vaikee löytääkään mitään jos eivät oo erikseen käyneet missään :) Mut on se silti julmaa, koska nytkin kun on herkkulakko - ne menee vaan kaappiin! Ja siellä ne houkuttelee sit....

      Poista
  2. Mun anoppi tuli kans eilen käymään ja toi mun lempparileivoksia mukanansa...Mies ja anoppi söi...minä kuolasin vieressä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Toivottavasti anoppi ei paheksunut... Kyllä sä voit jonkun leivonnaisen silloin tällöin ottaa :) Mutta, joskus tekee ihan hyvää totaalikielto hetkeksi - joskos se helpottaisi sitten kun yrittää päästä kohtuuteen ;)

      Poista

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)