Sivut

torstai 7. maaliskuuta 2013

Ärh mikä viikko!

Siis hyi, miten rankkaa voi arki olla, kun tuolla harjoittelupaikassa ei viihdy kunnolla! Urheilemaan olen jaksanut mennä, tosin eilen oli lepopäivä (ilmeisen ansaittu sellainen, ja tarpeeseen tuli - olin nimittäin täysin kuitti koko päivän!). Muuta ei sitten ehdi/jaksa. H:n yövuorotkin tekee sen, että mä menen sänkyyn untenmaille vasta 23 jälkeen - herään viideltä koska en yksinkertaisesti ole jaksanut aamulla herätä enää 4.30 ja lähteä lenkille. Pitäisi kai koittaa joskos siitä olisi piristyksen tynkää...

Ens maanantaita kammoan jo nyt. 7-18 harjoittelussa. Okei, oma valinta...

Oon pahoillani, en ole juurikaan jaksanut/kerennyt konetta avaamaan, joten päivittely on ollut puhelinverkon välityksellä ja sekin hyvin vähäistä... Voihan kärpänen.

Antakaa mun kaikki kestää ja toivokaa, et mä jaksan seuraavat kaks viikkoo vielä rutistaa paikassa jossa oleminen on suorasti sanottuna puuduttavan tylsää!

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä kahteen viimeiseen viikkoon!! Aattele joka päivä, yksi päivä vähenee ja pian se on ohi kokonaan :) Sun pitäis tehdä sellainen aamukampa. Se ehkä tsemppais sua jaksamaan, kun näkisit miten vähiin päivät käy ja lopulta loppuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Viimeiset kaks viikkoa vedän vaikka päälläni seisten.... Olen vaan ollut ärsyttävän ärtynyt koko viikon... :D
      No melkee pitäiski tehdä aamukampa... Sanotaan näin et 3/5 suoritettu, 15/25 päivää suoritettu... Kolme päivää vastaanotolla, yksi päivä leikkauksessa joten ei ole paljoa enää! :D
      huoh...

      Poista

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)