Sivut

sunnuntai 11. elokuuta 2013

Viikkoyhteenveto

Tänään jälleen viideltä aamulla pungersin itseni ylös sängystä, söin ja lähdin töihin. 
Töistä tulin kotiin ja söin lounaan siinä puolenpäivän aikaan. 200g yhteensä munakoisoa ja keskurpitsaa, mitäs muutakaan? Ja sitten siihen lisäksi 100g possun suikaleita. Hetken kun olin antanut lounaan muhia, lähdimme H:n kanssa salille. Mua väsytti, potutti ja oli olo, että mieluummin ehkä tänään alkaneen loman kunniaksi voisin vain mennä päiväunille...

Noh, kuitenkin. Mä menin.

Tällä viikolla on siis tullut liikuntaa seuraavasti: 
Maanantai
30min kävely koirien kanssa
30min kuntopyörää

Tiistai
1h reipas kävely koiran kanssa

Keskiviikko
Kuntosali 1h, jalkatreeniä
1h reipasta kävelyä koiran kanssa

Torstai 
LEPO

Perjantai 
30min kävely koirien kanssa

Lauantai 
LEPO

Sunnuntai 
1h kuntosali, rinta ja selkätreeniä

Fiilikset? Hyvät. Paitsi tänään. 
Väsymys varmaan se on mikä sen teki. Lämmittelin soutulaitteella, jonka jälkeen treenasin rintaa ja selkää. Painoja nostin viime kertaan nähden, ja treeni tuntui tosi rankalta. Vikan liikkeen vikat toistot mulla kädet tärisi ja ei  meinannut enää jaksaa nostaa edes vesipulloa. Kammoksuin jo alkuun intervallitreeniä soutulaitteella, ja sitten sinne kuitenkin rohkeasti astelin.

Intervallin aikana, varmaan ekojen minuuttien jälkeen rupes mielessä pyörimään mantra "Mä oon niin poikki, mä en jaksa, jos mä vaan vähän", mantra toistui mun mielessä pitkään, ja sit se vaihtui "jos mä lopetan vartin jälkeen, pääsen lepäämään", johon jokin toinen vastasi "paskanmarjat, kymmenestä minuutista se sun lepos oo kiinni, loppuun asti prkl!" Ja niin meikä veteli intervallin ja loppujäähdyttelyn loppuun asti, viimeiseen sekuntiin. Ennen kaikkea, en tahdo tuottaa itselleni pettymystä. En halua tuottaa mun valmentajalle pettymystä. Huomenna jälleen salille, koska perjantain treeni jäi väliin. 

Syömiset on menneet hyvin. Mielitekoja, kyllä. Kerran tai kaksi kun mietin sitä, kuinka ihanalta maistuisi suklaa juuri nyt. En kuitenkaan sortunut. Kahden viikon vieroitus alkaa olla ohitse, ja huomenna pitäisi kauppaan kipaista kun valmentaja lähetti uuden ruokavalioni! 

ps. huomenna aamusta mittailen ja pyydän H:ta ottamaan kuvat, joten pysykää linjoilla, esittely jälleen huomenna käyntiin!

2 kommenttia:

  1. Wautsi sähän oot hurjassa vedossa taas! Vaikeinta on aina se lähteminen mut hienosti sait itestäs irti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos :) Ittellä ei tunnu hurjalta vedolta, mutta itseasiassa nyt kun kattelin tota liikuntamäärää, sehän on aika mainio :) Kiitos tsempeistä :)

      Poista

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)