Sivut

maanantai 12. elokuuta 2013

Päivitystä

Täytyy nyt kyllä sanoa, että onpas oikein lomasää. Koko aamun on satanut vettä, ja säätiedotus näyttää vesisadetta vielä muillekin päiville tällä viikolla. Jee. Noh, suurempi tekosyy mennä salille!
Koirien kanssa ulkoilu on kyllä sitten oikein mukavaa, kuraiset tassut ja toisella vielä tassujen lisäksi mahakin kurainen kun viistää maata kävellessä. Syksy on tulossa. Ihanaa, minähän se olin joka valitti ettei jaksa helteitä...

Tänä aamuna törkkäsin heti kameran käteen unenpöpperöiselle H:lle, joka tietty oli ihmeissään, että mitäh, miksi nyt. Sanoin, että kun jäi alkukuusta, niin nyt otetaan ja sit uudelleen parin viikon päästä. Sitten astuin vaa'alle, joka nyt hyvin nukutun yön jälkeen näytti 106,5kg. Mittasin samalla rasva-, neste- ja lihasprosentin. Ainoa radikaali muutos oli nesteprosentissa. Se oli noussut yli kymmenen prosenttia. Joo-o, mä olen juonut ahkerammin vettä ja noin, mutta että tollanen muutos? Tosin, mun vaa'an ohjeissahan sanotaan, et siihen nesteprosenttiin ei oo mun painolla välttämättä uskominen, koska rasva sitoo nestettä. Vai sanooko se vaaka kuitenkin et mulla on vaan turvotusta sit mukamas?

Mitatkin otin, ja siellä nyt ei mitään maata mullistavaa muutosta ole kesän aikana tullut. Jotain pientä kuitenkin. Eli nyt oikeen kunnolla päästy uuteen nousuun, ja blogikin on nyt päivittynyt sen mukaiseksi! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)