Sivut

keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Turhautuminen!

Pännii. Ai siis helppari sentään kuinka osaa pänniä. Selkä on kipeämpi kuin ennen, ollut nyt viikonlopusta asti. Koulussa istuminen on tuskaa. 
Ilonaiheenahan tässä on se, että saamani kipulääkkeet eivät auta kipuun, vaan tekevät mulle olon, ihan kuin olisin ... kännissä. Väsyttää ja on kevytpäinen olo, silti sattuu jonka seurauksena sitten tulee tuskanhiki. Särkylääkkeistä lisäksi vielä oikein vatsavaivat kaupanpäälle.

Mä en tahdo! Painokin on noussut. En pysty yksinkertaisesti kauheasti liikkumaankaan, vaikka iltaa kohti selkäkipu helpottaakin ja liike sitten illalla auttaa enemmän kuin lepo. Aamulla ja päivällä taas ei mitään mieli tekisi tehdä, kun liikkuessa sattuu, istuminen pahentaa ja levossa se helpottaa - jos en nouse sieltä ylös. Antakaa mun kaikki kestää. 

Menen vielä julkiselle lääkärille hakemaan toisen mielipiteen selän tilasta, vaikka kuitenkin uskon, että yksityinen erikoislääkäri hommansa osaa, silti. Sitten on pakko nukkua tämä lääkehuuru pois että jaksaa lukea tuleviin tentteihin edes hieman. 

Mä tahdon salille. Mä tahdon lenkille. Argh!!

2 kommenttia:

  1. Harmi tuota selkää ja toisen (lääkärin) mielipiteen hankkiminen ei ole koskaan pahasta :)

    VastaaPoista
  2. Joo ei olekaan pahasta, vaikkei osannut mitään uutta sanoa tilanteeseen ilman magneettikuvia, joihin julkisella saisi jonottaa puoli vuotta... :) Onneksi sentään määräsi erilaiset lääkkeet, joten ehkä nyt kivun kanssa on helpompi olla...

    VastaaPoista

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)