Sivut

torstai 9. toukokuuta 2013

Vihdoinkin!

Eteenpäin mennään, sanoi mummo lumessa. Jokin on onnistunut ja vihdoin vaaka näytti alle 105, nimittäin.... 104,9!! Jepjep, maagiset sata grammaa alle. Lauantaista siis -900g. Jotain olen tehnyt oikein!! 

Kyllä osasikin toisen tavoitteen tavoittaminen kestää! Kolmanteen tavoitteeseen ei kyllä mene yhtään niin kauaa, ja sitten meikäläinen on alle 100 kiloinen! Tämä alkaa olla jännittävää.

Kun olin töissä, pääsin ekaa kertaa kunnon kokovartalopeilin eteen, ja joko mun silmät valehtelee tai sitten vain yksinkertaisesti näytin omaan mieleen hoikemmalta. Olotilaa vielä valaisi sekin, että mulla oli koon 44 housut jalassa, eikä ne puristaneet... Ihanaa. 

Jotenka nyt siis voin ottaa tulevan reissun  palkintomatkan kannalta, ja viettää mukavat päivät vanhempieni kanssa, ja yhden ihanaisen päivän äidin kanssa Tallinnassa. H raukka jää yksin kotiin kissojen ja koirien kanssa... Kyllä siitä on kuultu, että hän jää yksin. Minun ihanaiseni! Lupasipa hän katsoa isänsä kanssa mun autoa, jos sitä voisi korjata. Ainakin jotakin tekemistä... 

Taidetaan me H:n kanssa ottaa vielä musta mitat ja kuvat ennenkuin lähden, mutta valitettavasti en niitä kerkeä vielä tänään varmaankaan laittamaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)