Sivut

maanantai 27. tammikuuta 2014

Miinus pari tekosyytä!

Viikonloppu on tullut vietettyä rentoutumisen merkeissä. Lähdettiin H:n kanssa mun vanhempien luokse espooseen, ja käytiin porealtaassa rentoutumassa saunan yhteydessä, syötiin hyvin ja nautittiin. (Syötiin liiankin hyvin...)

Aamulla paino näytti juuri siltä, että oltiin rentouduttu, 104,5kg. Jippii. No, se ei ole ihme. Muutenkin, jotenkin tuntuu että turvotti jo perjantaina, eli kaikki ei liene pelkästä syömisestä kiinni. Noh, tähän totean vain että ei jäädä tuleen makaamaan.

Eilen sitten hetken keskustelun jälkeen lähdettiin vanhempieni kanssa ostoksille, päämääränä löytää mulle ulkoiluvaatteet. (Saattoi vanhemmat vähän kyrsiintyä siihen, että näillä pakkasilla mulla jalassa tennarit ja takkina miesten löysä huppari...) Voih, mikä hiki siinä tuli. En laskenut, mutta monet kymmenet takit tuli sovitettua, ja voihan pirulainen kuinka vaikeaa onkaan löytää takki. Ainakin jos on kokoa niinkuin mulla, vaikken mä olekaan H:n sanojen mukaan mikään läski.

Liian kallis, liian pieni, kinnaa sieltä/täältä/tuolta... Kunnes lopulta sitten piti karsia jostain kun löytyi se "the takki", täydellinen kaikin puolin, mitä nyt ehkä hieman napakka. Haltin laskettelutakki, värinä valkoharmaapinkki, aivan ihana. Hintaa enemmän kuin laki sallii, onneksi oli alennukset!! Talvikengätkin tuli mukaan, yhdet normaalikäyttöön ja toiset lenkkeilyyn.

Mä löysin toppahousutkin! Viime vuonna kun en löytänyt. Sain suunnistusvalonkin.

Täytyy sanoa, että se on nyt miinus yksi tekosyy. Nyt on tarpeeksi vaatetta, jotta voi pakkasellakin lähteä ulos! Ja pimeään lähtiessä löytyy valoakin. Ihanaa. Oltiin eilen kotona vasta yhdeksän maissa, ja silti lähdin vielä koiran kanssa lenkille. Ainoastaan kasvot paleli. Muuten oli mukavan lämmin ja kävelyllä oli mukavaa.

Huomaan vaan, että jos yritän kävellä "normaalia" vauhtia, mulla kramppaa alaselän lihakset, erityisesti oikealta puolelta. Noh, selän ehdoilla ja aloitetaan rauhallisesti. Pääasia kun liikkuu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä sananen - oli se sitten risuja taikka ruusuja! Vinkit, ehdotukset ja neuvot otetaan vastaan ilomielin! Jos on jotain kysyttävää, kysy! :)